tisdag 26 oktober 2010

Varför Och Måste!

Filip har kommit in i den underbara 3 års snacket :-)
Allt man säger så frågar han varför varför? och varför då?
Om man tillexembel byter blöja på Oscar så frågar han
varför byter han blöja varför kan han inte ha samma?
Så förklarar man det för Filip men nej han fortsätter.
Och så om han vill göra något och jag inte riktigt går
med på det så skriker han jag måste.

Jag har varit jätte dålig på att skriva som ni
säker lagt märke till?.
Jag har bara inte haft den tiden har varit sena
kvällar här hemma med att natta barnen.

I söndags var vi alla fall i väg till filips farmor
och åt mat och hälsade på hos dom.
Något kul i alla fall var när vi åkte till henne.
Jag är ju DJ som bestämmer vad vi ska lyssn
på för musik när vi åker bort :-D
F får vara DJ när han åker hem.
Då vi inte alls har sama musik smak så har
vi kommit överns om att jag får spela det jag vill
när vi åker bort och han får bestämma musik på hem vägen :-)
I alla fall så blev det Eddie Meduza riktigt öron godis det.
Mina smutsiga öron bara älskar den musiken love love.
Kan bara spela Eddie meduza hela dagarna utan att tröttna
ut på hans underbara härliga fylle sånger och även mycket andra fina
låtar som han sjöng.Tänk att musiken lever vidare.
Så i alla fall så satt vi bilen när låten *Skinnet*började
rullade på.
Man bara njuter ut av Eddie meduza musik.
vad skinner bakåt vad skinner framåt och sedan bakåt
och så fram i igen. Det började Filip sjunga med i :-)
Snacka om att min lilla son kommer bli stans största
raggarkung.
Han fick höra den låten för första gången och började sjunga med.
Jätte duktigt ju.
jag bruka aldrig spela musik när filip är hemma.
När F Och jag hörde hur Filip sjöng med så tittade
F på mej och jag på honom och så säger
jag var det han? F ja det var det.
Jag säger å vad dukitgt medans F säger
nu kan vi inte spela Meuza.
Jo det kan vi vist säger jag man får bara '
tänka på vad man spelar för något.
Jag skulle aldrig kuna överleva utan
att få lyssna på Eddie meduza.
Bra att filip börja hänga med i låtarna hihi.

pöss på er alla mammatingeling


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera som som NAMN/WEBBADRESS
Om du inte har någon hemsida/blogg så kommentera som anonym och skriv bara vem du är i kommentaren.

Om du tycker om den här bloggen följ den på Bloglovin