fredag 22 oktober 2010

Tack!

Först och främst så vill jag bara tacka er alla underbara människor
som bryr sig om lilla mej.
Ja jag känner mej minst i världen just nu.
Tack för alla kommentarer jag fått ur av er och att
ni har visat ert stöd :-)
Det betyder oehört mycket för mej.
Och alla telefonsamtal som jag fått tack tack.
Och jag får även inte glömma bort att tacka Patric
han är så schyst och lånar ut sin speldator till oss.
Och det betyder mycket då jag betallar räkningar
med min internetbank och gör mycket mer saker
med en dator än vad jag gör med tvn.
Dator klarar jag mig liksom inte i från så länge.
Tur att P har 2 datorer en arbetsdator och en
speldator.
Så nu får han vara utan spel datorn en kort stund :-D
Men vad gör det huvudsaken jag har en dator :-)
Har man 2 grejer ut av varje ja då kan man låna ut det ena.
Så har jag lärt mig i alla fall...
pöss på er alla mammatingeling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera som som NAMN/WEBBADRESS
Om du inte har någon hemsida/blogg så kommentera som anonym och skriv bara vem du är i kommentaren.

Om du tycker om den här bloggen följ den på Bloglovin