lördag 2 oktober 2010

min nya frisyr


Nu äntligen börjar bilderna rulla på här :-)
Sä här ser man ut i kort frisyr.
Inte det bästa precis men det dugger.

Ojoj vad kort man är där bak :-(
*snyff*


Undra vad man ska göra till vintern????
Man måste ju ha mössa annars kommer
jag fryssa om mina öron.
Då får jag röda öron haha.
Men jag vill inte ha mössa för jag kommer
att se ut som en liten gubbe :-(
Usch jag mobbar ju mej själv liksom.
Kanske får bära slöja och se ut som en muslim
under vintern? kanske.
Eller ska jag bära omkring på en peruk och ha mössa
ovanför.Då tror ju fölk att jag har hår i alla fall :-)
Och dom ser ju att jag är en söt brud.
För jag vill inte ha mössa om inte håret hänger ner.
Då väljer jag för peruk.
Slöja är ju ingen bra lösning för mej.
För jag vill i allafall inte dölja mej :-)
Men en snubbe vill jag värkligen inte se ut som.
Måste fundera på vad jag ska köpa???.
Jag har ju löshår men det är så krångligt med lösshår i bland.
En peruk det är bara sätta på och ta av och går fortare.
Och har man barn ska alllt gå som en blixt.
Det är väldigt poppis och ha lösshår i alla fall men mycket
jobb av och på.Jag tar ju 30 minuter på mej att få dit där
och att det ska se bra ut.
men hur är det med peruker?
Lösshår är ju helt okej att ha det är poppis det.
Men när man kommer till peruk då börja man
tycka att det är fejk.
Men jag förstår liksom inte att man också kan säga
att lösshår är liksom också fejk.
Men tydligen inte.
Men kommer man till peruk då är man ett fejk.
Men i dagens lägge är ju nästan allt fejk.
Lössnaglar lössögonfrannsar lösshår ja ni har ju
allt som börjar på löss.Ja det är ju fejkat.
Så alltså borde allt som inte sitter fast på kroppen
är fejk :-)
Så då ska det inte spela någon roll o jag använder peruk eller
lösshår.
För båda grejerna är fejk.
Och i dagens lägge är det poppis och vara ett fejk ;-)
Och det är kul det med.
Bruka ju använda lössnaglar för mina naglar går ju bara av.
Så jag gillar i alla fall att man kan fejka med kroppen ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera som som NAMN/WEBBADRESS
Om du inte har någon hemsida/blogg så kommentera som anonym och skriv bara vem du är i kommentaren.

Om du tycker om den här bloggen följ den på Bloglovin