söndag 31 oktober 2010

Raggarträff :-)

I går var det Lördag och då var hela familjen i väg
på raggarträff.
Riktigt snygga bilar att spana in.
Tyvär så hade man ingen kamera den är full efter
alla bilder som man tog på dopet :-(
Jag vill ha en kamera så jag kan ta massa kort.
Så det blev inga bilder i går *snyff*
Å man blir verkligen kär i bilarna.Dom har
så snygga färger och så grymt moderna är det.
Det är ögon godis för min del.
Man vill bara gå fram och klappa dom ;-D

Det var ju lilla power meet höst marknad
här i stan.
Bara gamla grejer allt från elvis till bildelar och
rocka billy kläder.
Lite dyrt att komma in på mässan men det
var värt att betala.
Något jag vet till nästa gång är att inte
jag ska ta barnvagn med mej då :-(
Det var grymt svårt att komma fram och även
att titta på saker nära.
Så ni kan räkna ut själva att det inte blev
någon shopping alls för min del :-(
Nästa gång går jag själv utan man o barn.
För F har inte alls det stora intresset som jag har.
Så han får vara hemma med barnen när jag åker
på mässa nästa gång :-)
Och då lär det bli en liten shopping.

Fanns jätte snygga kuddar med bil motiv *mums*
Och även Elvis klockor så där gamla klockor
som man hade för i tiden.
Så en sån skulle jag vilja haft :-)
Små och gulliga var dom.
Ni vet såna väcker klockor som ringer
och plingar när man ska upp.
Nu för tiden tjuter ju väckarklockorna.
Oljud för min del och så hör man inte som alls
så där bra :-D
Även pörriga stora fluff tärningar fanns det.
Å en sån skulle jag vilja ha tagit med mej hem :-)
Sätta den på bilen det skulle ha varit något.
Men som sagt F vill inte ha något sånt i bilen :-(
Då ser han ju inte ut men man kan ju ha den
på sidan :-)
Men men smaken är som baken.
jag är i alla fall nöjd över att jag kom i väg.
Det fanns massa ögon godis som jag ville ha med mej hem.

Pöss på er alla mamma tingeling pöss pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera som som NAMN/WEBBADRESS
Om du inte har någon hemsida/blogg så kommentera som anonym och skriv bara vem du är i kommentaren.

Om du tycker om den här bloggen följ den på Bloglovin