tisdag 26 oktober 2010

I skuggan av värmen.

Jag har fassnat för en film.
Det är inte så många dagar i veckan som jag ser
på film.
Men nu till saken så har jag fasnat för en film.
Som man kan se 100 gånger på.
Det är en svensk trailer jätte bra film.
I skuggan av värmen heter filmen.
Snart är det ju endå såFredag och har ni inget
för er? bjud hem några vänner och hyr
den här filmen den är så sjuk bra.
Jag gillar verkligen den filmen.
Jag bruka ha svårt för filmen men det är
så underbar och den är både varm och kall
på sama gång.
Och Joel som spelar filmen är ju som
riktigt ögon godis som ögonen kan
villa sig på.
Han är så otrolig snygg i den filmen.

Undra bara om det finns såna killar kvar?
Eller om det bara finns på film?
Att en kille får veta en tjejs mörka hemligheter
och endå så håller han fast vid henne.
Nej jag tror tyvär inte att det finns såna killar
kvar längre.
Oftast blir man själv rädd och sticker.

Men den filmen är så underbar.
Ni måste se den.och även en sket snygg
man spelar filmen så det
är ett + för ögat :-)

Pöss mammatingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera som som NAMN/WEBBADRESS
Om du inte har någon hemsida/blogg så kommentera som anonym och skriv bara vem du är i kommentaren.

Om du tycker om den här bloggen följ den på Bloglovin