fredag 8 oktober 2010

Fullt upp

I dag har det varit fullt ös.

Morgonen bara sprang i väg.

Först lämna filip på dagis sedan springa till bilen

och åka i väg hem.

Och hämta massa grejer inför morgondagen.



Så när vi väl var frame i församlingshemmet

då var det bara packa upp allt man hade med sig.

Sen sätta i gång och planera och duka lite.

Haha alltid bra och ha det gjort då behövs det inte

tänkas i mörn ;-D

Mina cupcakes blev ju kanon bra ju fast

det tog tid att komma upp till 60 st då

det bara fick plats med 12 st på min lilla bakplåt.

Och i kyrkan gjorde vi iordning grädde och klassyr

och öste på cup cakes :-)

Så dom ser jätte fina ut nu.

Ska ju locka mycket fölk att smaka på dom :-)

Ända fram till 2 var vi i församlingshemmet.

Sen var det bara trycka på gassen och

köra mot dagis och hämta hem Filip.

I morse var det grymt jobbigt att lämna

honom kan jag lugnt säga.

Han grät och skulle ha 1000 pussar till.

Gjorde värkligen ont i mitt hjärta och

se honom gråta.

Han bästa kompis kom och hämta honom men

inte ens det funkade :-(

Till slut var jag tvungen att gå och se filip

galskrika.

När jag väl kom till dagis när det var slut för i dag.

Trodde jag att han skulle bli glad.

För hela dagen hade han pratat om mamma pappa

oscar och gizmo. jag vill hem till kissen.

Och vad besviken man blev när han absolut inte

ville gå hem :-(

Han skulle göra klart det han höll på med.

Så 30 minuter tog det innan vi gick och satt

på oss jackan.

Nu i kväll har F o farmor varit i väg till församlinghemmet.

Hon ville ju så klart hjälpa till och se om

det fanns något att göra.

Farfar var här i alla fall på besök och

härjade järnet med Filip.

Han hade även Oscar i famen men han somnade

så då la vi honom i sängen.

Nu har vi just ätit popcorn och vi ser

ju så klart på idol.

Ingen sen kväll här blir det för

snart ska jag söva.

Ska upp 06:30 i mörn och fixa till både

sig själv och barnen och plus mycket annat

som behövs....

Pöss på er alla kära bloggläsare pöss pöss

mammatingleing.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera som som NAMN/WEBBADRESS
Om du inte har någon hemsida/blogg så kommentera som anonym och skriv bara vem du är i kommentaren.

Om du tycker om den här bloggen följ den på Bloglovin