lördag 2 oktober 2010

Dagens bilder!


Dagens bilder vi börjar med kvällen.
Filip tog sig ett bad innan han la sig.


Jag passade på att ta en ansiksmask under tiden
filip badade :-)
Kanon skönt med det.Och dessutom ser
jag ut som ett bajsmonster om Filip får
bestäma.Och helt klart gör jag det.

Guld klimppen som är vaken.
Se vad veackra böå ögon han har.

Gunga är ju sköj.Mamma gör mest fart.
Är som att åka i en porsche när morsan
gör fart ;-D


Måste ju få äta mat också när man är ute.
gott med mat.


Psss så passade även F o jag på att hångla
lite i lekparken.
Precis som man gjorde när man var 13 år haha.


Titta vad söt våran son är.
Mössan passar perfekt till sitt nya ställ.
Var ganska kul när vi köpte stället i går.
fanns ju även ett grönt ställ och det blåa.
Och vi funderade grymt länge på vilket vi skulle
välja.Så svårt det var för båda var lika fina.
Kunde bara välja en färg.
Och vi tänkte inte ens på Filips mössa.
Men vi kom fram till att grönt har han ju haft
så mycket ut av nu är det dax för ny färg.


Och kolla vad bra det blev :-)
Mössan som vi köpte förut matchar skit bra
med kläderna.
Vilken tur vi hade och vi tänkte inte ens
på att ilip hade den mössan.

Modellen är ju så klart också med på bild.
Någon som vill åna min varma dyra
halsduk under vintern???
Han värmer på bra gött gött.
Och den sitter perfekt och det bästa med halsduken
är att den sitter kvar :-)
Inte alla katter som tilllåter att man får bära
hur amn vill.

Bröderna guld.
Filip ser ut som en bebis hihi.
Söta var dom i alla fall :-)


Morgon frillan.
Västa med kort hår jag måste ALLTID
duscha mitt hår på morgonen.
Nää vad trött jag är på mitt korta hår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera som som NAMN/WEBBADRESS
Om du inte har någon hemsida/blogg så kommentera som anonym och skriv bara vem du är i kommentaren.

Om du tycker om den här bloggen följ den på Bloglovin