onsdag 26 maj 2010

Oj vad veckan har rullat på!


Hittade en jääääteeee sööööt bild på min kära familj.
En vårpromenad i solen det ni det är aldrig fel ;-)

Veckan har rullat på bra den här veckan kan jag säga.
Vädret har inte alls varit på topp mycket regn och ingen
sol alls *snyff*
Så det måste ha varit det som gjort mej så trött.
Jämnt är jag trött o seg om dagarna nu hoppas
på sol som kan komma och piggna upp mej.

jag har inte alls gjort mycket den här veckan inte
vad jag kommer i håg ;-D

I dag var vi i alla fall och hälsade på filips gammel
mormor.
Hon tycker det är så kul när vi kommer på besök.
Så där känner man sig alltid välkommen :-)
Filip har även varit på dagis i dag och härjat järnet av
det andra barnen hihi.
Så nu är vi hemma och han och pappa passar på att bada.

I mörn åker även vi på en kort semester men den är
speciel då det är filips första semester med övernattning.
Annars har vi bara gjort daxturer med honom.
Men i mörn blir det att åka till en camping hyra en stuga
och söva över där en natt.
*mysigt* Ska bli skoj och se vad filip tycker om det.
Och även sitta i en varm bil på en lång färd.
Vet ni vart vi ska???
Ska jag vara snäll och berätta?
Eller vill ni veta det sen när vi varit på vår semester?
Är ju endå så hemma på fredag kväll igen.

Jag tror jag väntar med att säga vart vi ska.
berätta mycket mer när jag kommer hem igen.

Ska i alla fall hyra stuga tillsammans med min familj.
Och det är första gången vi campar tillsammans och gör
något kul.
Hoppas bara det blir lyckad semester tur.

Pöss på er /mammatingeling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera som som NAMN/WEBBADRESS
Om du inte har någon hemsida/blogg så kommentera som anonym och skriv bara vem du är i kommentaren.

Om du tycker om den här bloggen följ den på Bloglovin