måndag 24 maj 2010


Jag läser en nalle phu god natt saga för filip.
*spännande är det ju* ;-)

Filip o jag är ute i skogen och leta efter stora
troll.

Hjälp oss trollen kommer och tar oss.
*livrädda är vi förstås*
Det kanske man ska vara när man går på troll jakt?

Varsegodoch sätt dig i vagnen nu tar vi
allt och springer hem :-)

Någon som har tur i oturen som måste bada?
Hmm det där ser ju läskigt ut undra om man
ska våga ta årets första dopp?
Tyvär så blev det inget ut av men det kommer.
*stackars mej det är jag som kommer få bada min
lilla hårtuss i vattnet han kommer klössa mej ajaj*
Håll tummarna upp att det går bra för mej :-)


Hern här vill alltid följa med ut och åka
snålskjuts med filip och oss hihi men
det får han inte.
han vet vad vi har för regler här hemma.

Jag har vackra morots färger i håret.
Men jag är stolt över att det svata är borta nu.
Såg ju ut som en blekfiss i ansiktet ;-D

Min lille pöjk här är alltid hungrig.
Tur för oss att han är så matglad i all mat :-)

1 kommentar:

Kommentera som som NAMN/WEBBADRESS
Om du inte har någon hemsida/blogg så kommentera som anonym och skriv bara vem du är i kommentaren.

Om du tycker om den här bloggen följ den på Bloglovin