söndag 16 maj 2010

Helgen!


Tittut här kommer jag!

Nu i helgen har det faktist varit fullt upp här hemma oss familjen.
Tur säger jag bara att helgen har varit låååååång,
4 dagar ledigt det är inte illa det ni men det behövs när lill prinsen fyllt 3 år.

Lördagen hade vi fullt upp redan på morgonen jag skulle fixa med allt innan
gästerna kom.Usch det är inte lätt att tajma tiden när man är så hjäkla
trött som jag är.
Äter ju järntappleter som bara den nu men det hjälps ju fan inte känns bara
som jag blir stel och tröttare usch jag känner mig som en 95 åring det
enda som saknas är mitt gråa hår sen skulle jag vara lika fin som
en 95 åring haha.
Nu är det snart sista veckan på praktiken :-(
Jag förstår inte där är jag i alla fall jätte pigg och håller igång.
Även när jag kommer hem hinner jag med massa saker som behövs.
Men så fort jag är ledig bli jag ett slö monster.

Lördagen kom det massa fölk hit det var nämligen min kära släkt som kom.
det var min mormor min farmor mamma ,pappa camilla håkan tindra , alexander
som kom och ville fira filip.
Ojoj vad mycket paket filip fick ut av alla kära gäster.
tack så mycket vi och även filip är super nöjda med allt
som han fick.
Fast han var lite trötter när han skulle öppna så många paket
det blev så mycket så han nästan gav upp.
Men vi hejade på filip så till slut fick han upp alla paket :-)

Jag hade även bakat en super god checkaces och det gillade mina
gäster tur för mig måste jag säga.

På kvällen tog det roliga slut gästerna åkte hem :-(*snyff*
Så kul när man väl får besök som man gillar.

Fredrik o jag passade på att städa upp allt sen bestämde vi
oss för att vi skulle gå ut i det härliga vädret.
Jätte skönt var det ute och vi var ute i 2 timmar och
rörde på oss.Måste ju gå när man har ätit massa kakor och sånt.'
Så man kan bli small senare till hösten.

Funderar ju på att börja simma och gå på gym men nej aldrig
det är alldels för dyrt :-(
Det är inte värt att komma in varken på badet eller på gymet.
4200 för gymmert nej aldrig då sätter jag upp hemma gym spara både
tid och pengar :-) någon som vill sälja en Orbitrek till mig så hör av er?
En sån måste jag bara ha och även en abking kommer det att bli.
Både mag och rump träning här hemma ;-)
Å jag som skulle vilja simma men jag vet bara inte om priset är värt det.
Kostar 55 kr bara en gång att simma familjekort för ett år ligger på 3000
nästan som man vill börja gråta :-(
Jag vill flytta tillbaka till Eskilstuna där levde man ju i alla fall billigare.
Mitt gym kostade bara 1600 och gå och simma var inte heller så dyrt.
Nu hjäklar börja jag sakna E-tuna nu är jag trött på att bo i en
liten dyr rövhålla där man blir pank på bara en dag.
Den här stan är till för rika amatörer som har ett vällbetallt jobb.
Skulle även sitta fint och att flytta till Örebro jag älskar faktist den
staden.Innan jag flyttade hit hade jag aldrig varit i örebro för jag
åkte alltid till Stöckhölm om jag skulle stor shoppa :-)
Men nu gillar jag i alla fall örebro något jag har lärt mig sen jag
flyttade hit.
Får jag välja mellan karlstad eller örebro blir det självklart Örebro :-)

Pöss på er alla pöss pööööss mammatingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera som som NAMN/WEBBADRESS
Om du inte har någon hemsida/blogg så kommentera som anonym och skriv bara vem du är i kommentaren.

Om du tycker om den här bloggen följ den på Bloglovin