torsdag 13 maj 2010

Min prins!

Min söta gulliga prins blir 3 år i mörgon.
Det är inte klockt vad tiden bara rullar på.
Så ni kan tänka er att vi har haft nalle phu kallas i dag.
Både farmor o farfar kom och massa andra föl kom
från fredriks sida.
Jätte kul var det och gott fika bjöd jag på också , det gillades.

Filip fick massa paket och han älskade öppna paket sen sa han
mer paket :-)
Det bästa som han själv tyckte han fick var ju kulbannan som
dom har på dagis den blev han så glad över.
Fast det var inte lätt och bygga upp den.
3 timmar tog det allt för min duktiga man att få i hop den.
Så filip har lekt hela kvällen med den och inte ens ville han söva
när vi skulle.
Men nu sover han allt.
Sen gillade han bilbannan som han fick ut av sin farbror och hans tjej.
Jätte mysig bilbanna var det så den gillade jag också.
Blir väl gasnka mycket lekande i mörn med alla leksaker kan jag räkna på.
Fredrik jobbar ju i mörn så jag är ensamstående med filip i mörn.
Men det ska nog allt gå bra nu när vi har så mycket leksaker att se
fram i mot.Och skinner solen kan man alltid gå ut och gräva lite :-)

Jag köpte även en jätte god tårta till filip som han fick
bjuda på i dag,
Blev självklartt en blå tårta med nalle phu och den tyckte vi om.

I mörn får filip massa paket ut av oss.
Vi ska fira honom på morgonen innan pappa springer
i väg till jobbet och sen så när han kommer hem
blir det ännu mer paket öppning och kanske lite fika :-)

Min stora söta prins blir 3 år i mörn.
Då får ni sjunga allt för han :-)
pöss på er alla mammatingeling

2 kommentarer:

Kommentera som som NAMN/WEBBADRESS
Om du inte har någon hemsida/blogg så kommentera som anonym och skriv bara vem du är i kommentaren.

Om du tycker om den här bloggen följ den på Bloglovin