fredag 14 maj 2010

Dagens!

I dag har filip o jag varit ner på stan.
Något som han inte alls gillar men jag förstår ju honom.
City är ju så litet och finns bara uf affärer här.
Men självklart har min prins varit duktig ingen vagn hade vi med oss
han gick jätte fint i affärern.
Köpte oboy och mat till oss.
OBOY måste jag ha varje morgon för att vakna upp.
Blev endå så en tripp in till lindex skulle köpt blondie blekmedel i dag.
Men det var så otäckt med mycket fölk där inne så jag springer ner
i kväll och köper det :-)
Sen tar jag och färgar håret på fredag om en vecka.
Lär ju inte ha tid att komma ner till stan nästa vecka och
det är nu det är rea på min hårfärg.
Hoppas den finns kvar när jag kommer till lindex i kväll.

Efter det så började så klart att ösregna på filip o mig.
Usch o jag hade lovat filip att vi skulle vara ute och leka sen
efter vi vart på stan.
Och börja det och regna så får man inte ändra sig har man
lovat något så har man ju det så får man stå för sitt löfte :-)
Så ni kan förstå att jag fick ha tålamod att leka med honom i lekparken fast
det ösregnade.Och inga regnkläder har jag heller nu när jag är så stor :-(
Tur i alla fall filip har regnkläder så han kunde leka och hoppa i vattenpöllar som
är så himla sköjigt.
jag kände mig som en våt katt i dag urk vad jag frös när ajg ar ute.
Ville bara in men jag lätt filip leka klart förstås så 30 minuter var
vi säkert ute i alla fall.

Nu är vi inne och jag har försökt sätta upp tågrälsen som han fick.
Den blev inte alls så stor som jag ville lyckades inte sätta ihop allt.
Så en lite tågräls får han leka med nu fram tills pappa kommer hem
så kan han hjälpa filip och bygga på den :-)

Tack snälla alla som har skickat grattis hälsningar till filip
han tackar er så mycket :-)*tacktack*

Pöss på er alla mammatingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera som som NAMN/WEBBADRESS
Om du inte har någon hemsida/blogg så kommentera som anonym och skriv bara vem du är i kommentaren.

Om du tycker om den här bloggen följ den på Bloglovin