torsdag 13 maj 2010

Nyhet!

jag är super lycklig i dag för just i kväll har jag fått
reda på att mina kära idoler kommer till min lilla stad.
Kan ni förstå att mina idoler kommer till lilla kristinehamn?
Haha det är typ värsta maj skämtet ju men det är sant.
Så nu blir det allt att beställa biljtter så jag kan gå på mina
kära idoler jag ska även bjuda med mig fredrik för att det
var så billigt :-)

Nu undrar ni säkert vilka mina idoler är?
Det ska jag säga till er.
Det är bandet the erolls som kommer???
Är ni med ni förstå att det är ett band som har tagit
eddie meduzas låtar.
Men då inte Eddie kan komma då han är borta :-(
Så har dom härliga killarna tagit över hans låtar.
Så musiken lever vidare förstås :-)

den 31 juli kommer the errols till torgfesten här i lilla
kristinehamn.
Det är sjukt bra för att vara sant ju.
Kom du också om du gillar meduza.
100 kr biljett det är grymt billigt det :-)
Jag ska digga musiken och dansa som bara den.

Pöss på er alla ni ska jag söva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera som som NAMN/WEBBADRESS
Om du inte har någon hemsida/blogg så kommentera som anonym och skriv bara vem du är i kommentaren.

Om du tycker om den här bloggen följ den på Bloglovin