fredag 14 maj 2010

Grattis filip 3 år!



I dag är det ingen vanlig dag nej det
är filips födelsedag *hurrahurra*

Gårdagens bild när filip sitter och äter
gröt på morgonen , bara väntar på
att gästerna ska komma snart.

Oj nu börjar gästerna på att komma och fullt
med paket får jag :-)

Wow den fick jag ut av farmor :-)

En stor säck potatis har fasnat på gölvet.
Hellå kan någon hjälpa mig upp?

Jag tänder 3 ljus till filip som han ska få fluffa ut sen.
Han säger inte blåsa det är fluffa.
Lite rinkeby svenska har han allt haha.

Nu fluffar jag 1 2 3 tjuuu

En jätte söt nalle phu tårta som jag beställde :-)
god var den också.

Wow öppnar mer paket den fick han ut av sin kusse.
dagens bild.
Filip får ett paket på morgonen mer kommer
i kväll.Känns så dumt att öppna allt på en gång ju.
Titta vad jag fick ett tuffe tåg och massa tåg och spår :-)
Nu blir min tågräls ännu störe.
Hjälp nu undra mammatingeling hur alla leksaker ska få plats
i hans rum??? behöver nog skaffa oss en 5a eller ett hus snart.
Ge mig ett jobb så flyttar jag härifrån direkt :-)
Sover sött på morgonen innan mamma och pappa
kommer in och gal för mig att jag fyller år.
Låt mig få söva ju.












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera som som NAMN/WEBBADRESS
Om du inte har någon hemsida/blogg så kommentera som anonym och skriv bara vem du är i kommentaren.

Om du tycker om den här bloggen följ den på Bloglovin