torsdag 15 april 2010

Vårbilder


Nu är våren äntligen här.
Både filip o jag har nya vårkläder på oss.


Snurr snurr på karusellen.

Alltid lika sköj att baka chokladkakka *mums*

Måste sitta vagn när vi går över en väg.
Sen får pöjken allt springa fritt i det fria.

Kolla kolla vad jag hittade som filip fick ut av mig.
En maskros något filip trodde var en solros :-)

Mina nya kläder sitter gött på mej.

Gravid i v26 snart mamma till pyret.

Utanför kyrkan när min vän Linda ska gifta sig
och även deras son ska döpas.

Filip så fin inne i kyrkan.

Vår vår vår vad härligt det är.

Njuter ut av värmen.

Fredrik får sjunga filip lyssnar allt på pappas
sång röst ;-D

En snygg bruda i en kexchoklad.

Myss med gizmo något som uppskattar det.

En jätte söt påskgubbe på väg att byta om
till jeans och sedan promenera bort till
påskparaden :-)
Pöss mammatingeling













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera som som NAMN/WEBBADRESS
Om du inte har någon hemsida/blogg så kommentera som anonym och skriv bara vem du är i kommentaren.

Om du tycker om den här bloggen följ den på Bloglovin