måndag 12 april 2010

Vår!

Nu är det äntligen vår.
Härligt härligt kan jag säga.

I dag har dagen bestått ut av praktik.
Efter praktiken kom man hem vid 3.
Då gjorde jag ordning mat till filip
så vi åt mat och så.

Efter det blev det en promenad ut.
Tänkte gå och hälsa på farfar men han var inte hemma.
Men tur att det finns lekpark utan för så där var vi
och lekte i över 2 timmar bara nöjt ut av solen.
Jag har i alla fall byggt massa sandslott med filip
och kakor får vi inte glömma bort.

Det var i alla fall skönt ute och jag har plockat årets
första maskros ja maskros och inte tussilgo.
Jag har hittat en söt sommar blomma och det
är maskros :-) Tänk vad tidigt dom kommer upp.

Pöss pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera som som NAMN/WEBBADRESS
Om du inte har någon hemsida/blogg så kommentera som anonym och skriv bara vem du är i kommentaren.

Om du tycker om den här bloggen följ den på Bloglovin