måndag 18 januari 2010

Söndags Mys


Nu blir jag allt sugen på sömmar.
jag vill ha sömmar och sooool.
ge mig sol och värme

i dag har det varit världens lugnasde söndag här.
Blev allt nästan bara myss under den långa dagen.

Frukost kl 9 sen var det bara fixade till oss
och så var vi bara tvugna att gå ut :-)
1 grad men oj vad det blåste och grått var det.
Så det var inte alls varmt snarare kallt *brr*
Jag frös fast vi hade massa kläder på oss.
Men 1 timma var vi allt ute.
Åkte bob och härjade i lekparken :-)

Väl inne blev det mat mos och sylta till lunch.
Sen sov pöjken en stund och F for i väg på bandy
som vanligt.
Jag satt vid datan sen kopplade jag av i sängen en stund.

Filip vaknade senare då blev det att måla solrosor och leka
med bilderna hihi.
Bilar och spisen har vi även lekt emd i dag.

Till kvällen gjorde jag mat till oss *gott*
Och efter det så badade Filip hade jätte kul i vattnet.

Och nu sover min prins.

Nu väntar jag på att walander ska börja.
Tycker det är bra filmer så det
får man inte missa :-)

Pöss på er söv så gött.
/mammatingeling

Ny duschad och snygg förstås ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera som som NAMN/WEBBADRESS
Om du inte har någon hemsida/blogg så kommentera som anonym och skriv bara vem du är i kommentaren.

Om du tycker om den här bloggen följ den på Bloglovin